25 jun 2016

Insta Life #14


Het is stil geweest op mijn blog. Afronding van het schooljaar, mijn huis op orde krijgen en vooral veel tijd met mezelf spenderen. Even bijpraten met wat foto's van Instagram.



1 Fiep wordt zo groot! Ze wil tegenwoordig op de bank en springt er dan stiekem op. Viper <3 2 Eind mei werd ik 27 samen met mijn zus. We vierden een klein feestje op mijn dakterras met familie. 3 Nieuwe plantjes en potjes voor het raam. Meer gezelligheid in mijn huis. 4 Samen met mijn zus het parcours in de Soesterduinen gedaan. Oefeningen en hardlopen op de vroege ochtend.


1 Met het teamuitje moest ik buiten m'n comfortzone. Met ouderen een vierdaagsedag wandelen in Amersfoort. Gave ervaring en erg gezellig. 2 Van mijn broer en zijn vriendin kreeg ik deze drie peper en zout versies. Heerlijk met knoflooksmaak. 3 Rood wijntje bij mijn zus terwijl we een vakantie boekten naar Kos. Ik ga heerlijk 10 dagen vertoeven in juli. 4 Ik had een nieuwe jas nodig voor de zomer. Heb een leren jas gekocht.


1 Een van mijn favoriete gerechten: spaghetti. 2 Ik had overdag wat zwaar gegeten, dus wilde 's avonds wat lichts. Ik bakte een omelet met ui, champignons en tomaatjes. Met wat rucola werd het fris en toch licht. 3 Feestje binnen de familie. 4 Sushi and Jungle Book with my sista!


1 Mijn bonsai doet het goed en 's avonds maak ik het knus met kaarsjes. 2 Favoriete wrap ooit: kip, guacemole. tomaatjes, chilisaus, kaas en sla. 3 Het was mooi weer in het weekend. Na een bootcamp training at ik mijn lunch op mijn dakterras. Ik was nog verband ook hihi. 4 Zon in het weekend betekent ontbijten in de zon. Heerlijk met koffie, fruit en crackers.


1 Ik probeer veel inspiratie op te doen om mijn huis naar mijn smaak in te richten. 2 Koffie op zaterdagochtend. 3 Mijn grote tafel waar ik wat experimenteer met decoratie. 4 Een lange brug die de weg lijdt naar de overkant. Het is een moeilijk half jaar geweest. Over 2 weken is het vakantie en dan wil ik verder op een nieuw pad. Alleen, sterk genoeg omdat ik dat kan en wil!

Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten