13 mrt 2016

Persoonlijk #8 Tag: I wish....


Een nieuwe tag om me beter te leren kennen. Want iedereen heeft wel iets te wensen.....


Als je alles zou mogen zijn, wat zou je droombaan dan zijn?
Is mijn droombaan wat ik als klein meisje al in vriendenboekjes schreef? Schooljuf of zwemjuf. Ik ben juf op de basisschool geworden en dat blijf voor mij voorlopig de droombaan waar ik heel goed in wil worden.

Als je iets van overdreven luxe zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Een combinatieoven. Klinkt stom, maar ik heb nu een hele kleine. Ik wil een gewone normale oven waar een grote schaal of meerdere lagen in passen om te kunnen bakken en braden. Oh, en een auto zou ook geen overbodige luxe zijn, maar daar heb ik toch minder behoefte aan.

Als je een dagje zou mogen optrekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?
Oh dat zou zeker met Harry Potter - Daniel Radcliffe - zijn! Ik zou graag eens in de wereld van tovenarij en hocuspocus willen stappen op Zweinstein!

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Die kunnen jullie raden: Curaçao!

Als je iets zou kunnen blijven eten zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou dat dan zijn?
Het liefst sushi! De vis is gezond, maar alle rijst en soja is niet altijd goed. En als ik echt zin heb in sushi eet ik altijd in de eerste 2 rondes teveel en zit ik snel vol. Sushi is gewoon heel erg lekker.

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Algemene onzekerheid is het eerste dat in me opkomt, maar dat is geen angst. Ik denk de angst om in onbekende auto's te rijden. Ik hen zelf geen auto en kan prima autorijden, maar ik rij te weinig om zomaar achter het stuur te kruipen in een onbekende auto. Was ik maar stoerder dan de angst.

Als je een superpower zou hebben, welke zou dat dan zijn?
Phoe, deze is moeilijk. Meer kracht zou ik wel willen hebben. Net even de boodschappentas wat makkelijker optillen, of een tafel verplaatsen. Als vrouw maakt het me dat toch wel even wat makkelijker soms.

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privéconcert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
Haha ik moest hardop lachen. Laatst verscheen er in de media dat K-Otic een comeback gaat maken. Hoe hilarisch is het dat ik vroeger fan was. Vroegah! Nu niet meer, maar het zou wel grappig zijn geweest als ze hier in mijn woonkamer zouden staan. Ik heb geen specifieke band die ik graag weer bij elkaar zou willen zien.

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Ik houd het toch bij een hond. Geen gek gespuis in mijn huis.

Wat zou jij met deze tag allemaal doen?

Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten