13 aug 2012

Eindelijk echt vakantie

Mijn laatste blog is alweer een tijdje geleden. En dat in de vakantie!!??
Ja mensen, deze broodjes smeerster in spé heeft weken lang gewerkt en geploeterd om nu echt vakantie te hebben.

Het weer in Nederland heeft de afgelopen week dan wel het kwik van 24 aangetikt. Ik ga het toch echt hogerop, of eerder aan lagerwal zoeken.
Mijn vakantie start vannacht richting Rhodos met mijn grote liefde en ik ga genieten als nooit te voren.

Ik heb er naar uit gekeken om langs het strand te wandelen, bruin te worden en te genieten van het mooie weer in Griekenland.
Over een aantal weken begint alle romslomp rondom stage en school weer, dus ik ga nog even acht dagen rusten op het strand.
Mensen, daarna beloof ik weer meer te bloggen.
Eerst even bijkomen. Dááááág.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten