15 aug 2014

Insta Life #5


Schaam, schaam! Had ik mij nog zo voorgenomen meer te bloggen. Schiet het er bij in door alle drukke weken. Reisjes, afstuderen, werken, al mijn bezigheden zijn niet in één blog samen te vatten. Wat ik wel kan samenvatten zijn de laatste weken via mijn Instagram. I present: Insta Life #5.



Shopping time.
Kort nadat ik weer thuis ben gekomen uit Curaçao, ben ik met mijn vriendinnetje gaan winkelen bij de Primark. Ik beken: het was een Primark ontgroening want ik was er nog nooit geweest. Een nieuwe garderobe en nieuwe schoenen! Het zijn weliswaar neppe 'nike sport' schoenen, maar ik ben er super blij mee.


Zwembad.
Zo'n drie weken geleden scheen de zon nog volop. Mijn ouders, zus en broer waren op vakantie en ik paste op mijn hond. Ik kon niet zomaar een hele dag weg en besloot samen met mijn liefde maar een zwembad naar ons toe te halen. Ik kan er met mijn 1.62 prima in liggen en het is een beste verkoeling.


Spa munt.
De beste uitvinding van deze zomer. Ik hou van spa rood maar nu helemaal er een smaakje aan is toegevoegd. De munt variant is inmiddels een standaard fles in de koelkast en met de hete dagen van laatst nam ik een fles mee naar het werk. Ja, dit is zeker mijn favoriete drankje op dit moment.


Quote.
Ik kreeg deze van mijn liefde. Soms moet ik niet teveel nadenken en meer loslaten om te genieten.


Gaypride.
Niet alleen in Amsterdam wordt er uitgebreid Gaypride gevierd. In Amersfoort is er vaak een aftrap op de donderdagavond. In mijn beste jurkje ben ik samen met mijn tweelingzus, broertje en vriendin gaan dansen op het plein. Het was een fantastische avond. Het was voor het eerst sinds Curaçao dat ik weer een keer ben gaan stappen. Aan alle foto's te zien, hebben we ons prima vermaakt.


Bye bye work.
Na 9 zomers en 8 jaren broodjes smeren, heb ik twee weekenden geleden vaarwel gezegd tegen mijn bijbaan. Jaren werkte ik bij de Bart versie van de bekende Bakkerij Bart keten. Het is tijd geworden om me op het onderwijs te storten en dit los te laten. Op de foto mijn aller laatste lunch op het werk: een panini hete kip.


Minion!
Ik ben naar de feestweek in Buitenpost geweest. Daar was een kleine kermis met grijpautomaten en gokmachines. Ik hou niet zo van gokken en grijpmachines, maar ik heb mijn zakgeld verloren aan het grijpen naar een minion. BANANA!


Quote.
Today is life. Tomorrow never comes.


Antwerpen.
Met mijn liefde ben ik drie dagen naar Antwerpen geweest. Samen met de trein, een mooi hotel aan de hoofdstraat en heerlijk door de stad gestruind. En wat hebben ze een lekkere biertjes daar! Onze favoriet: Kriek!


Paint.
Ken je dat? Van die beschilderingen die eruit zien als 3D? In Antwerpen zagen we zo'n beschildering. Ik bedacht me geen moment en ben op de rug van deze giraffe geklommen voor een foto. Jihaaaa


Sushi.
Dat ik van sushi hou, is algemeen bekend. Samen met mijn vriendinnetje heb ik een middag en avond gekletst, gelachen, gesmikkeld en roseetjes gedronken. Best things in life.


Gymtime.
Tussen alle afspraakjes en uitstapjes door, moet er ook worden getraind. Sinds kort zit mijn zus bij dezelfde sportschool als ik en trainen we zo nu en dan samen. Hier even een Gymselfie.


Metime.
Nu ik tijdelijk geen werk heb, wil ik meer rust nemen en genieten. Ik heb de afgelopen weken mijn meesterstuk verbeterd en opnieuw ingeleverd om af te kunnen studeren. Volgende week krijg ik daar de uitslag van. In de tussentijd geniet ik van mijn vrije tijd. Ik ben begonnen aan de serie Pretty Little Liars. Verslavend en girly. Als ik dan ook nog mijn nagels roze heb gelakt, is mijn metime compleet. Heerlijk!

Manon

3 opmerkingen: