1 jun 2012

Doorgaan

Een enorme berg met schoolwerk ligt al weken hier op de vloer verspreid. Officieel gezien is het geen berg, maar een zee van papieren. Papieren die ik verzameld heb voor mijn portfolio, eindgesprekken en lessen.

De zomervakantie ligt nog maar twee weken voor me en er komt een eind in zicht. En wat kijk ik hier naar uit!
De weg naar de bodemloze zee van papier was heftig. Stage, toetsen herkansen en mijn leerarrangement tot in den treuren verbeteren. Maar vandaag is het doorslaggevende nieuws geweest. Alle rust is wederkeert. Ik ben volledig gesloopt, de laatste loodjes zijn geland, maar ik kan sinds maanden een rustig weekend vieren en weer tijd voor mezelf creĆ«ren.
Doorzetten wordt beloont. Doorgaan wordt beloont. En ik ga heel hard genieten van de zomer die eraan komt.

Hou vol bij hoog en laag. Komt het niet vandaag, dan komt het morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten