5 nov 2016

Recept: smulmoment voor iedereen


Ik hou van eten! Punt, klaar uit, geen discussie. Ik krijg er steeds meer lol en vaardigheid in om elke avond iets op tafel te krijgen. Vaak wel met hulp van recepten die ik opzoek, maar met een eigen draai eraan om van te smullen. Een paar van mijn lievelings op dit moment:



Pizza van wrap met gerookte zalm
Ik kan dit wel elke week eten - en dat doe ik stiekem ook - Een pizza van tortillawrap met roomkaas, gerookte zalm. Even 5 minuten in de oven op 200 graden en daarna afmaken met een kwart avocado in stukjes en ijsbergsla. 


Risotto prei en geitenkaas
Ik heb hier al eens een recept over gemaakt op mijn blog. Dit is ook een recept dat ik het liefst elke week maak. Het kost wel enige tijd om te maken en ik weet dit altijd te plannen na een uurtje sporten, maar des te lekkerder. Ik doe er tegenwoordig ook spekjes bij voor een bite. En dit neem ik graag mee als lunch voor de volgende dag.


Homemade cheeseburgers
Op zaterdagavond wil ik me nog wel eens storten op cheeseburgers. Rundvleeshamburgers maak ik aan met peper en rozemarijn voor ze de pan in gaan. De broodjes even roosteren en cheddar mee laten smelten op de burger. Tomaat, augurk, yogonaise en sla. Ik kan er net twee op.


Pangafilet uit de oven in tomatenblokjes
Dit is een nieuw recept en je hoeft er weinig voor te doen. Een pangafilet met ui en tomatenblokjes in de oven. Ik doe er zelf wat aardappeltjes en cherrytomaatjes bij zodat het wat meer vult. Wel een lange zit, want het moet zo'n 35 minuten in de oven. Maar daarna is het smullen geblazen en weer eens wat anders dan de simpele vis met gebakken aardappels.

Eet smakelijk.
Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten