20 okt 2016

Insta Life #19


Het is stil op m'n blog. Het invalwerk zorgde ervoor dat ik het druk had en heb daarnaast wat andere prioriteiten opgepakt. Stil gezeten heb ik niet. Een update met foto's vanaf mijn Instagram.



1 Ik maakte een salade van rijst, komkommer, tonijn, linzen en paprika. 2 Fiep moet een lichtje om nu het 's avonds weer donker is met wandelen. 3 Viper in een gekke bui waarbij ze snel de bank op springt. 4 Een ontbijtje voor ik naar de bootcamp ga. 5 Een quote dat me op het lijf is geschreven. 6 Mezelf blijven motiveren te blijven sporten, ook al is het soms druk op de dag.


1 Zelf pizza maken van wraps. Heerlijk! 2 Stoptober. Het lukt me niet sober te blijven deze maand. 3 Een halve foto. M'n broer vierde zijn verjaardag. 4 Vrijdagavond. Ik was ontzettend verkouden en keek de film Up. Dat mannetje lijkt sprekend op opa. 5 Broers en zussendag. 6 Samen met mijn broer op het Dorpsfeest.


1 Mijn kleine Lara, een kaarsje omdat ik je mis. 2 Zondagochtend: trillende beentjes na een pittige bootcamp. 3 Lunchen met mijn zus. 4 Flamingoplantjes. Ik heb deze al sinds mei en er bloeien nog steeds nieuwe bloemetjes. 5 Zelfgemaakte cheeseburgers. 6 Dierendag, mis mijn kleine rakker.


1 Tussen een schoonmaaksessie door even een lunchbreak met de Womens Health. 2 Fiep gooit haar billen de lucht in. 3 Nieuw recept met pasta, spinazie, kip, tomaatjes en ui. 4 Zonsondergang op Kos. 5 Groenterisotto, ik proefde er niets van door mijn verkoudheid. Pittig was het wel! 6 In bed nog een aflevering van Broadchurch kijken.


1 Deze week is het vakantie, mijn project huis gezelliger maken, is in volle gang. 2 Een ochtend workout in het park bracht de herfst terug. 3 Winkelen bij de Primark en lunchen met mijn zus. 4 Pangafilet uit de oven, overheerlijk. 5 Om te gieren deze quote van FitGirls. 6 Zondags wakker worden, rustig ontbijten, bootcamp en in de middag tijd voor mezelf. Ik word er steeds beter in.

Manon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten