21 sep 2016

Insta Life #18


Het is al weer een paar weken geleden en weer tijd om bij te praten aan de hand van mijn foto's op Instagram. Emotionele uploads, maar vooral ook veel en lekker eten. Here we go.



1 Na een rondje bootcamp in de ochtend eet ik vaak daarna leftovers van de avond ervoor. Pittige garnalen met spaghetti dus. 2 Ik schreef een brief aan mijn oma die ik mee heb gegeven in de kist. 3 Een frisse wrap met zelfgemaakte guac, gehakt, bonen en paprika.Oma is er niet meer. Ik schreef een blog over de hechte band die we hebben. 5 Stamppot van zoete aardappel, rucola en feta. 6 Champagnekleur is weer eens wat anders dan roze.


1 Ik maakte voor het eerst zelf hummus. 2 Wakker worden met koffie op bed. 3 Zoete aardappel schijfjes met simpel salade. Ik had geen zin in vlees. 4 Had een eet-date met deze knappert. Fiep wordt zo groot en ondeugend. 5 Van m'n zus gekregen omdat ik een nachtje op haar hond wilde passen. Gezellige logé. 6 Voor de barbecue: couscous met olijven, feta en zongedroogde tomaat.


1 De wrap met kip en zelfgemaakte rode pesto. Ik at het tijdens mijn Allerhandeweek. 2 Een stevig ontbijt voor ik naar de bootcamp ga. 3 Nog een gerecht uit de AH-week met zelfgemaakte groene pesto. Hm! 4 En ineens had ik bezoek in de keuken. Deze vlinder bleef heel lang hangen en vloog uiteindelijk op mijn hand. 5 Voor het eerst pizza gemaakt van wraps. Deze is met roomkaas, zalm, ui en tomaat. 10 minuutjes en smikkelen maar. 6 Samen met mijn zus een broodje carpaccio gegeten die we met een kaart voor onze verjaardag hadden gekregen.


1 De dagen worden weer korter en dat betekent weer kaarsjes aan in huis. Gezellig. 2 Soms kan een simpele quote op Insta me door de dag heen helpen. Dit lijstje lees ik vaak. 3 Zei er iemand burgers? Zoete aardappel/tonijn burger. 4 Pasta met aubergine en tomaat. 5 Van die smeltkaarsjes zodat mijn hele huis lekker ruikt. 6 Een throwback naar Curaçao twee jaar geleden. Zonnig Mambo beach.


1 Ik zou meer willen bloggen, maar krijg het soms niet uit mijn vingers. 2 Start de dag met koffie. 3 Elke zondagochtend vaste prik: bootcamp. Daarna ben ik gaan feesten op het dorpsfeest. Mijn benen doen nog zeer. 4 Ik heb mijn lange lokken afgeknipt. Het is wat kort, maar heel fijn. 5 Curaçao. 6 Soms maak ik fouten, domme fouten, fouten die levenslessen bij brengen. Hierbij moet ik niet te streng voor mezelf zijn. Al is dat soms best moeilijk. 

Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten