20 aug 2016

Insta Life #17


De vakantie is bijna voorbij, de zon verschuilt zich soms achter de wolken, maar het vastleggen van leuke dingen gaat gewoon door > @Kraplapje op Instagram

1 Dit overheerlijke recept staat op mijn blog. Heerlijk de moeite waard om te maken. 2 Het is nog steeds vakantie en ik relax graag met een wijntje op de bank. 3 In my heart I see the dream of my life 4 Sinds tijden weer lasagne gemaakt en de volgende dag is het dan tijd om het als leftover lunch te eten na het sporten. 5 Mijn nieuwe doel: Minder nadenken, meer doen. 6 Na twee weken weer starten met een bootcamples, ik was kapot na afloop.


1 Op een regenachtige dag is er niks fijners dan een kaarsje waar ook nog eens een lekker geurtje vanaf komt. 2 Wraps eten met mijn broertje, uiteraard met zelfgemaakt guac. 3 Vooraf dronken we de nieuwe Licor43. Ook deze is goedgekeurd in smaak. 4 Tostitijd! 5 Mijn ouders waren nog op vakantie en ik kon dit grapje niet achterwege laten, sorry pap. 6 Gevulde courgette die naar pizza smaakten. 


1 Nog meer tosti's. Vers belegd met geitenkaas en rucola. 2 Dit tegeltje zag ik laatst op een toilet hangen, tsja geld moet rollen. 3 Fiep wordt zo groot. En een echte dame. 4 Mijn lievelings: risotto prei geitenkaas. 5 Er komen betere tijden aan, ik heb dat gevoel. 6 Het regende de hele dag, het koelde af naar 14 graden en gelukkig was er The Hills marathon en popcorn op mijn bank.


1 Na het trainen in de sportschool heb ik gewoonweg honger. Verse pistoletjes met geitenkaas en komkommer. En een sapje van nectarine. 2 Jurkje met een open rug, barbecue bij mijn ouders. 3 Begin de dag met een ontbijt dat lekker is. Gekookt eitje, smeerkaas en een bananensapje. Daarna naar de sportschool om te trainen.

Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten