7 aug 2016

Insta Life #16


Long time no see! En dat kan kloppen. Het is vakantie en ik ben er even tussenuit geweest om mijn batterij op te laden. Wat ik de afgelopen weken heb gedaan? Ik praat je bij via mijn Instagram.




1 Tijdens Festifoort - een festival in Amersfoort - werd ik opgenomen door de lokale tv. Ik sta op de header van het filmpje en zat dus in het item of Amersfoorters een beetje kunnen dansen. Yes I can! 2 Mijn maatje uit Curaçao kwam een dag naar Amersfoort. We kletsten bij terwijl het een hete dag was. Op het terras dronken we een Amstel Bright voor het echte Curaçao gevoel. 3 In diezelfde week werd de Vierdaagse gelopen. In 2008 en 2010 heb ikzelf tweemaal de 40 km. uitgelopen. Ik had te doen met de wandelaars en de hitte die week. 4 Met mijn broertje op Festifoort.


1 Dit recept met puntpaprika is zo ontzettend lekker. En gezond, want het bestaat alleen maar uit groenten uit de oven. Recept zal ik plaatsen. 2 Ik heb vakantie - vast niet ontgaan - en trakteerde mezelf op een Salitos op mijn kleine balkon terwijl ik naar winkelende mensen kijk die voorbij komen. 3 In Amersfoort wordt ieder jaar op de Hof de Gaypride georganiseerd. Samen met mijn vriendin, broertje en schoonzus hebben we gedanst in de warmte van de zomeravond. 4 De volgende ochtend moest ik even bijkomen met een kopje koffie. Heerlijk.


1 Samen met familie heerlijk wokken en sushi eten. 2 Daarna een borrel om voor iedereen de vakantie in te luiden. 3 Gewokte garnalen met broccoli en knoflook. 4 And you know me: sushi and red wine.


1 Tijd om op vakantie te gaan naar Kos. Goed vertoeven op het strand met het zonnetje en een boek. 2 Jamas! Een ouzo lemon en het avondzonnetje. Ik had stiekem iets kleins te vieren, maar ga nog niet vertellen wat het is. 3 Enjoying Kos met een wijntje. 4 Voor ik op Kos was, moest ik mega vroeg vliegen. Om 2 uur in de nacht weg van huis zodat ik om 5 uur op Schiphol de zon tegemoet kon vliegen. Gelukkig bestaat er koffie.


1 'Red Red Wine' eerst even een rood wijntje voor we gaan eten. 2 Dat deden we elke dag. Met zo nu en dan een spelletje Rummikub of pesten bij de bar. 3 Ik hou van de ondergaande zon. Het geeft me rust. 4 Tijdens een eilandtour met de huurauto reed ik over smalle wegen door de bergen op Kos. We bezochten ruïnes, baaitjes en aten in een super schattig restaurant net buiten een dorpje. 


1 Nu ben ik al een dag of drie thuis en pak ik mijn goed en gezond eten weer op - na 10 dagen all inclusive -. Ik startte de ochtend met deze ei/avocado uit de oven. Daarna door naar de bootcamp om de vakantiekilo's weg te werken. 2 Na twee weken alleen op de bank. Netflix aan and chill. 3 We love cocktails! 4 Samen met mijn tweelingzus voor we naar het restaurant gingen. Dress to impress.

Manon

1 opmerking:

  1. Wat een leuke gezellige foto's allemaal! En lekker. Volgens mij heb je vooral genoten :D gewoon blijven doen!

    BeantwoordenVerwijderen