14 jul 2016

Insta Life #15


Ik werkte nog steeds met het oude logo van Instagram op mijn blog hihi. Tijd voor wat nieuwe foto's met bijbehorend nieuw logo! Volg om nog meer te zien > @Kraplapje 



1 Eind juni zou ze 14 zijn geworden. 2 Ik was op bezoek bij mijn zus en die heeft twee katten. Ze waren aan het spelen terwijl wij op de bank hingen. 3 Wraps met kipkrokant, verse guac en eronder had ik geitenkaas gedaan. 4 Na een heel regenachtige zondag kwam er ineens een regenboog tevoorschijn.


1 Na een zondag werken, moest ik nog koken in alle vermoeidheid. Ik hield het simpel met een stampot van zoete aardappel, feta en rucola. Een pistoletje met tomaat maakte het af. 2 Quotes helpen me geregeld om niet teveel te denken, juist mijn gevoel te omschrijven of mijn hoofd leeg te maken. 3 Fiep the Viper! 4 Na een week van drie avonden op het werk besloot ik op zaterdag mijn telefoon voor werk uit te zetten en met mijn zus en haar hond naar Noordwijk te gaan. Het deed me zo goed.


1 Dit recept stond gisteren op mijn blog, heerlijk! 2 In de laatste schoolweek kreeg ik veel cadeautjes, chocolaatjes en bloemen. Bij gebrek aan vazen had ik mijn oude waterkoker met water gevuld. Creatief toch?! 3 Precies, de laatste schooldagen waren intensief en voor sporten had ik écht geen energie. Ontspannen met een kaasplankje en een tijdschrift. 4 "Juf, u mag hem thuis pas openmaken". Lief.


1 De hond van mijn zus kwam een nachtje logeren. Samen op de fiets naar het park en in de avondzon even wandelen. 2 Dit pastel kleurtje had ik eeeeecht nog niet. 3 Have break, have a breaker. 4 Op zaterdagmorgen in het zonnetje mijn administratie bijwerken. Beter kan ik het weekend niet beginnen.


1 En het weekend afsluiten, of toch vakantie inluiden? Het was gelukkig zonnig. 2 Ik  heb meer tijd en rust nu het vakantie is. Tijd voor rijst met boontjes en kip in hete saus. 3 Een stevige lunch na mijn bootcamp. Ik had twee weken niet gesport en dat was te merken aan mijn kracht en uithouding. 4 Met mijn logé-hond genieten van het zonnetje in het park op zondagochtend. Fijn uitzicht. 

Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten