6 mei 2016

Insta Life #13



De manier van schrijven/bloggen is aan het veranderen op Manon's Life. Insta Life nog niet, daar wil ik nog een nieuwe manier voor vinden. Een terugblik naar de afgelopen tijd.


1. Ik logeerde een nacht bij mijn zus en die heeft een dierentuin aan huisdieren. Dit zijn Bob en Archie en die vonden mijn gezelschap om te wennen in de ochtend. 2. Ik logeerde bij m'n zus omdat we een verjaardagsfeestje hadden. Ready for the party! 3. Ik zorg goed voor mezelf: zoete aardappel, stukje vlees en een lichte salade. Ik smul ervan. 4. The Passion was in Amersfoort. Samen met familie hadden we een mooi plekje op het Eemplein en werd het een mooie avond.


1. Keep calm it's Kingsday and Koningsspelen. Ik maakte deze foto super vroeg op de ochtend voor de Koningsspelen op het werk. Ik organiseerde het dit jaar en het was een waar succes. 2. Mijn allerliefste Lara. Soms blader ik door mijn foto's en mis ik haar vreselijk. Al 4 maanden is ze er niet meer maar verdriet heb ik nog wel. 3. Maar ook heugelijk nieuws: Oma werd 80! Met familie maakte ik dit bord want we gaan met z'n allen een dag naar de roots van Oma: Spakenburg! In kraplappen op de foto. 4. Een gekke foto, maar geroosterd brood met ei, kaas en wijn is de perfecte combi als zondagmiddaglunch. Heerlijk!


1. Alleen zijn is niet zo erg, het brengt me terug naar mezelf en biedt kansen om mezelf te blijven. 2. Ik heb een bonsai gekocht die denkt dat ie een sumoworstelaar is. 3. Op een regenachtige zondagmiddag creatief kleuren en mijn hoofd leegmaken. 4. Wraps met verse guacamole, gehakt, bonen en rode saus <3 


1. Een balansdag met als lunch een salade met avocado, komkommer, tomaat en een dressing van sojasaus/wasabi. 2. Vakantie hebben is koffie op de bank als het zonnetje naar binnen schijnt. 3. En vakantie hebben is wijn in de middag omdat ik daar zin in heb. 4. Fiep! Fiep wordt zo groot. Een echt dametje die ik zo nu en dan even ga knuffelen.

Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten