4 jan 2016

Persoonlijk #7 Tag De eerste keer


Ho, ho, de titel moet je niet op het verkeerde pad brengen. Ik kwam deze tag/vragen tegen via een andere blog die ik volg en wilde de vragen graag invullen. Alles voor het eerst doen is soms spannend en uitdagend en ik vertel je hier alles over :-)


1. First best friend
Ik weet niet of ik mijn tweelingzus ook onder vrienden mag stellen, maar zij is natuurlijk my first best friend since the day we were born.

2. First record ever bought
Ik ga bejaard klinken, maar in mijn tijd bestonden er nog losse singles en cd's. Mijn aller eerste cd die ik kocht van mijn zakgeld was van de Spice Girls. Ik heb hem grijs gedraaid en nog steeds ligt de cd keurig bewaard bij mijn ouders op zolder. Wannabe baby!

3. First celebrity crush
Gelukkig ben ik nooit verliefd geweest op een bekend persoon. Wel had ik posters van o.a. K-Otic, later Sita en Jamai. Yep, ik ben van de generatie Starmaker en Idols.

4. First pet
Ik zal hem nooit vergeten: mijn eerste hamster Meeko. Hij beet mijn moeder de eerste avond in haar hand, dreef mijn vader om half 7 's ochtends tot wanhoop door te ontsnappen, maar wat was ik stuk van verdriet toen hij al een week dood in z'n bloempot lag.

5. First gadget
Oh hell yes mijn eerste gadget was een eigen walkman van Sony met een coole koptelefoon en een cassettebandje van Bassie & Adriaan.

6. First big purchase
Je zou denken dat mijn eerste grote uitgaven mijn huur/meubels zouden zijn, maar ik kocht al op jonge leeftijd van mijn spaargeld een eigen pc. Samengesteld en mijn spaarrekening leeg gepind, kocht ik de meest fantastische pc ooit. Al was mijn ticket en reis naar CuraƧao de aller grootste uitgaven die ik ooit heb gedaan.

7. First blogpost
Die was niet op Manon's Life, maar op een eerdere blog die ik ooit had op web-log.nl. Ik weet niet eens de naam meer, maar toen was ik al fanatiek.

8. First make-up
Echte make-up of zo'n doosje met de verschrikkelijkste oogschaduw en lippenstift voor kleine meisjes van 5 jaar? Mijn zus en ik gingen als clowntjes over straat en konden onze lippen alleen nog maar tuiten van de lippenstift, maar man wat was die make-updoos fantastisch!


Leuk om deze tag over te nemen op je eigen blog en in te vullen.

Manon

2 opmerkingen: