30 dec 2015

Insta Life #11


Ik heb niet stil gezeten de afgelopen tijd. Naast werk, de feestdagen en allerlei bezigheden, hier een overzicht in foto's van mijn Instagram.



1. Met mijn zus ben ik de eerste paar dagen in de kerstvakantie naar Londen geweest. Hier waren we om 5 voor 12 bij de Big Ben. Selfietime! 2. Bij aankomt in ons hotel - Engelse tijd 23.30, Nederlandse tijd 00.30 uur - waren we wel toe aan een wijntje. 3. De dag voor de vakantie deed ik met mijn leerlingen een tafeltest. Binnen 10 minuten 100 keersommen maken. Ik deed mee en eindigde binnen de 2 minuten. 4. Deze sneackers scoorde ik bij de Invito. Mijn tweelingzus kocht dezelfde.


1. In mijn kerstpakket zaten erg lekkere beschuitjes. Groot, donker volkoren met pitjes. Heerlijk met kaas en een zachtgekookt eitje als ontbijt. 2. Selfie op de Tower Bridge in Londen. 3. Ik heb de afgelopen tijd alleen maar lekkere dingen gegeten! Maar dit pannetje moet noodlesoup en garnalen springt er toch wel uit. Vlak voor vertrek vanaf Gatwick aten we ons buikje nog even vol. 4. Naast warenhuis Harrots zit een overheerlijk Italiaans restaurantje. De lasagne was erg lekker!


1. Tweede kerstdag bij mijn ouders. Dit jaar stond het gourmet op tafel en het was erg gezellig met z'n allen. 2. Ik heb van mijn ouders twee mooie lantaarns gekregen waar kaarsen in kunnen. Ze staan erg gaaf in ons huis en ik heb ze elke avond aan. 3. My favorite under the Christmastree. Mijn hond die inmiddels 13,5 is. Ik mis haar elke dag <3. 4. Het is vakantie en dan is er genoeg ruimte om lekker te eten, te shoppen en roseetjes te doen met mijn beste vriendinnetje.


Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten