28 okt 2015

Persoonlijk #6 Too Much Information deel 2


Ho ho! Dacht je er vanaf te zijn? Hier deel 2 om me eens van een andere kant te leren kennen.
26. Waarom ben je begonnen met Youtube
Ik heb geen officiƫle Youtube, maar ik had deze nodig om filmpjes te uploaden voor mijn opleiding. Laatst bekeken we wat filmpjes en ze waren om te gieren.

27. Angsten
Ik ben niet gauw bang - behalve voor spookhuizen ed. - maar ik ben soms wel angstig dat mijn stem is beschadigd en dat ik er mijn hele leven last van blijf hebben als juf.

28. Het laatste dat je liet huilen
Ik denk toch wel de migraine aanval die ik van de week had. Soms weet ik dan niet hoe ik het hebben moet en de druk verlicht dan even door te huilen.

29. De laatste keer dat je 'ik hou van jou' zei
Net nog! Tegen mijn liefde die zo voor me gaat koken.

30. De betekenis van jouw Youtubenaam
Niet alleen mijn Youtubenaam, maar mijn naam Kraplapje komt uit Spakenburg.


31. Het laatste boek dat je hebt gelezen
Christiane F. op vakantie. Over een junkie in Berlijn.

32. Welk boek lees je nu
Zelf lees ik op dit moment geen boek. Op mijn werk lees ik de schatjes voor uit een boek over Dik Trom.

33. Welke show heb je als laatste bekeken
Dat was Flikken Maastricht.

34. Met wie heb je als laatste gepraat
Met mijn liefde over wat we zo gaan eten.

35. De relatie tussen jou en de persoon waar je als laatste een bericht naar hebt gestuurd.
Mijn broertje! Over wat hij dit weekend ging doen.


36. Je favoriete eten
Sushi!! En daarnaast eigenlijk ook nog heel veel andere lekkere recepten. Ze staan ook op mijn blog.

37. Een plaats die je graag wilt bezoeken
Ik wil heel graag met mijn liefde naar Barcelona. Samen met mijn zus ga ik binnenkort naar Londen.

38. Laatste plaats waar je was
Groningen! Even 2 nachtjes weg samen.

39. Heb je een crush
Ja, op de 2 katten van mijn zus. Bob & Archie <3

40. De laatste keer dat je iemand hebt gezoend
Net nog :-)


41. De laatste keer dat je was beledigd
Phoe, ik voel me best snel beledigd. Maar echt de laatste keer kan ik me nu even niet herinneren.

42. Favoriete smaak
Dorito's en Spa munt.

43. Welke instrumenten speel je
Haha, ik heb op de Pabo akkoorden leren spelen op de piano. Maar of ik het nog kan?

44. Favoriete sieraad
Ik heb een heel mooi horloge en oorbellen

45. Laatste sport die je hebt uitgeoefend
Ik heb heel lang aan hardlopen gedaan. Maar de laatste tijd doe ik meer aan bootcamp in de sportschool.


46. Laatste nummer dat je hebt gezongen
'Hey Brother' van Avicii

47. Favoriete chat zin
Ik chat eigenlijk nooit, maar op Whatsapp zeg ik vaak: Hello sunshine!

48. Heb je die ooit gebruikt
Yes, geregeld.

49. De laatste persoon waar je mee was
Met mijn liefde hier in huis <3

50. Wie is de volgende die deze vragen moet beantwoorden
Ik ga niet iemand taggen en/of aanwijzen. Laat het een inspiratie zijn voor andere bloggers om deze vragenlijst zelf in te vullen als ze op mijn blog zijn geweest.

Bye!

Manon

2 opmerkingen: