2 dec 2014

Insta Life #6


Het is alweer even geleden dat er een blogpost is geweest. Druk met afstuderen, druk met werken, druk met mezelf. Om toch een update te geven van de afgelopen weken is hier weer een Insta Life met alleen de hoogtepunten van de afgelopen tijd.



Afgestudeerd
Eindelijk! Eindelijk! Eindelijk ben ik afgestudeerd. Mijn meesterstuk werd goedgekeurd en ik mocht op een assessmentgesprek komen. Tijdens dit gesprek heb ik er een halve punt bij weten te praten en dat heeft me mijn diploma opgeleverd. Ik moet het nog steeds een beetje bevatten dat ik nu helemaal klaar ben met school en mijn vak kan gaan uitoefenen.


Invallen
Dé reden waarom ik mijn blog heb verwaarloosd. Ik heb de afgelopen tijd alleen maar gewerkt. Invallen in groep 4, groep 5 en zelfs 8. Allemaal op dezelfde school en dat is erg prettig. Sinds deze week ben ik in een nieuwe groep begonnen voor 1 dag in de week. Een uitdaging om veel van te leren en verder te gaan. En het is zo fijn dat ik nu helemaal klaar ben met studeren, zodat ik alleen maar hoef te werken en verder geen zorgen er meer naast heb.


Soldaat van Oranje de musical
Ik heb mijn verjaardagscadeau verzilverd! In mei kreeg ik dit fantastische cadeau van mijn liefde. Maar ik moest nog wel tot november wachten. De tijd is voorbij gevlogen, want de dag voor mijn afstuderen zat ik met mijn liefde in de Hangaar te genieten van deze overweldigende en fantastische musical. Van te voren hadden we samen sushi gegeten en daarna een mooie avond gehad. Een musical die iedereen moet zien!


Healthy food
Ondanks het vele werken, sport ik nog geregeld en probeer ik gezond te eten. Samen met mijn broer maakte ik deze heerlijke salade: veldsla, rode ui, tomaat, komkommer, avocado. mozzarella, kipkrokant (gebakken) en pasta (gekookt). Ook de dag erna nog lekker van gegeten.


Ontspanning en relaxing
Nu ik sinds jaren weer normale weekenden heb, zonder werk! Kan ik meer genieten van het niks doen met een wijntje en tv. Ik leer het steeds meer om thuis te relaxen en op het werk alleen te werken. Borrelen met familie of mijn liefde is dan erg fijn. Al hebben mijn liefde en ik voor deze week een dagje wellness geboekt om echt even tot rust te komen.


Genieten en leuke dingen doen
Nu ik weer werk heb, ben afgestudeerd en mijn tijd beter kan indelen, is er meer ruimte om leuke dingen te doen. Vandaag ben ik met mijn zus bij de Starbucks wat gaan drinken en hebben we cheesecake gegeten. Ik kan daar dan meer van genieten nu. Morgenavond staat de ladiesnight in de bioscoop gepland met mijn vriendin. We gaan naar Gooise Vrouwen 2 en ik ben toe aan een avondje gieren en onderuit gezakt zitten.

Een korte update met alleen de hoogtepunten van de afgelopen weken. Voor meer Insta Life, kun je terecht op mijn Instagrampagina, door op de knop hiernaast te klikken. Je kunt me volgen en ik volg je terug. See you on I-gram!

Manon

6 opmerkingen: