2 apr 2014

Curaçao baby! #11


Curaçao baby! nummer elf alweer. De inspiratie om nieuwe blogjes te schrijven, blijven een beetje uit. Tenminste, als het gaat om het avontuur van mezelf. De weken vliegen voorbij! Ik heb het zelfs al over weken, in plaats van maanden. Terwijl ik hier nog precies twee maanden ben, gaat het voor mijn gevoel te snel op dit moment.
Dat ik over de helft ben, schreef ik al in mijn vorige blog van een week geleden. In de tussentijd heb ik niet echt andere dingen gedaan dan de weken ervoor. Het wordt zelfs een beetje saai voor jullie om de blogjes nog te volgen. Drie dagen in de week stage lopen waarbij ik veel les geef en de leerlingen beter heb leren kennen. De feestjes die elke week voorbij komen. Het weekend waarbij ik lekker op het strand lig. Dat is nog steeds volop genieten.


Wat ik me wel realiseer is dat ik nog maar twee weken stage heb. Dat is in totaal zes keer. Het lijkt net gisteren dat ik daar voor het eerst een voet over de drempel zette. ook daar zijn de weken voorbij gevlogen. Het afscheid zit er dus alweer aan te komen. Dit komt ook omdat het basisonderwijs hier van zeventien april tot en met begin mei vakantie heeft. Ik moet dus noodgedwongen eerder vakantie vieren. Heel vervelend.


In de vakantie heb ik nog drie weken de tijd om mijn schoolwerk af te ronden. Gelukkig heb ik de discipline op kunnen brengen om veel voor school te doen. De finishing touch is dan het enige dat ik nog moet doen. Een fijne gedachte, waardoor ik nu wat meer kan relaxen tussendoor. Na deze drie weken komt mijn liefde al voor de laatste drie weken vakantie vieren. Het klinkt nog ver weg, maar dat is natuurlijk al zo. Ik wil voorlopig nog niet naar huis en daarom hecht ik veel waarde aan het idee dat het nog twee maanden duurt voor ik weer voet op Nederlandse bodem zet. 


De laatste weken geniet ik meer van uitstapjes met huisgenoten. Afgelopen weekend ben ik naar een mooie strand richting Wesptunt geweest (zie foto's). Aankomend weekend heeft een huisgenoot een boot geregeld via z'n werk en gaan we met zeventien man op de boot naar Klein Curaçao om daar van de omgeving te genieten en te barbecueën. Super veel zin in om meer van het eiland te zien. De laatste weken vermaak ik me dus nog wel. Bij het volgende blogje wat meer foto's en verhalen over stage met vliegerdag en paasontbijt en de trip naar Klein Curacao. 
Ayó.

Manon




2 opmerkingen: