21 okt 2013

Insta Life #2


Het is weer tijd voor de leukste foto's die ik de laatste tijd op Instagram heb geplaatst.
Een deel 2 van Insta Life.



Nieuwe hardloop juweeltjes.
Begin deze maand zijn mijn nieuwe hardloopschoenen binnen gekomen. Ik kreeg blessures van mijn vorige hardloopschoenen want dit bleken achteraf kinderhardloopschoenen te zijn. - hoe hilarisch -
Inmiddels al wat kilometers op gerend en ik vlieg over straat zo lekker als deze lopen.


Nieuwe sneakers.
Ik mag dan wel naar Curaçao gaan en daar overwinteren. Maar sneakers kunnen altijd.
Dringend had ik nieuwe sneakers nodig en deze kwam ik bij Van Haren tegen. Ze lopen als sloffen en staan vlot. 


Oeps, nog meer schoenen.
Ik ging voor één paar sneackers, maar zag deze staan en ik was verkocht. De echte schoen liefhebber ziet het meteen, in deze schoen zit een verborgen sleehak. Ze zijn wat hoog, maar lopen heerlijk.
Ik kom de twee wintermaanden hier dus met droge en warme voetjes door.


Feestje met vrienden.
Ruben vierde zijn verjaardag en nodigde alle jongens met aanhang uit. Dit is inmiddels een groep met zestien mensen en we wilden een groepsfoto. Na vele pogingen is dit het eindresultaat geworden.
Altijd gezellig om met z'n allen op stap te gaan of een huis feestje te houden.


Wall of fame op stage.
Op mijn stageschool hangt er in de hal een nieuw bord met alle leerkrachten van dit schooljaar.
Tot mijn vreugde hing mijn nieuwe foto er ook bij met de ondertitel: LIO stagiaire. Is toch gaaf om nog een plekje in de school te hebben. Kunnen ze naar me kijken als ik straks vijf maanden weg ben. En vergeten ze me niet om een baan vrij te houden als ik straks klaar ben in juni. 
Na de herfstvakantie neem ik groep 6/7 voor mijn rekening want mijn eigen lokaal waar ik alleen met groep 7 zat, is opgeheven. Tot aan kerst ga ik een mooie tijd tegemoet met 30 leerlingen.


Sushi!
Over herfstvakantie gesproken. Mijn liefde en ik zijn gek op sushi en wij hebben daarmee de herfstvakantie ingeluid. Later op de avond kwam mijn beste vriendinnetje ook nog een roseetje meedrinken. Dat zijn de beste avonden om te genieten met alles wat me lief is.


Mijn tweede vriendinnetje.
Als er één mijn beste vriendinnetje (ook) is, is het mijn viervoeter Lara wel. Ze wilde zo graag wandelen dat ze klaar ging liggen met riem en al. Ze is al 11, speelt nog graag en is altijd in om even te knuffelen.


Opruimtijd.
Zodra het een week vakantie is, ga ik altijd reorganiseren in mijn slaapkamer. Mijn abonnement op de Glossybox heb ik opgezegd vanwege Curaçao en ik heb de laatste boxen uitgeplozen en de spullen opgeborgen in mijn kast. Het is een grote verzameling van producten geworden die ik voorlopig klaar heb liggen om te kunnen gaan gebruiken. 

Dit waren een aantal foto's en een kijkje in mijn leven. 
Tot blogs. 
Manon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten