10 dec 2012

Verwaarlozer #1


Ik ben een verwaarlozer als het gaat om bijhouden van een blog. Wilde ik een half jaar geleden mijn schrijftechnieken bijwerken, ben ik alles behalve daarmee bezig.
Het laatste bericht bestond uit een stand van zaken over mijn stage als juf in groep 7/8 en over mijn huid.
Ik kan u vertellen: alles is nog in volle glorie en in ontwikkeling. Ik ben er beide gebieden zelfs een beetje knapper op geworden.
De laatste weken zijn omgevlogen en ik heb al die tijd onder een steen gelegen.
Nee hoor, geintje. Ik heb er bovenop gelegen om overzicht te houden.
Weken van lessen volgen, een onderzoek schrijven en lessen maken. Ik kan u wel vermelden dat ik in de tussentijd officieel derdejaars ben geworden en me dus volledig heb kunnen richten op bovenstaande activiteiten.
Ik kan nu dus geen lovende blog schrijven over mijn fantastische bezigheden, want ze zijn allemaal werk gerelateerd. 
Dan bewaar ik al mijn sterke verhalen en beloof ik bij deze plechtig dat ik zal proberen iedere dag en anders minstens één maal per week een update te doen.
Want ik mis het schrijven wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten